Friday, December 23, 2005

Me and my 1st glasses


Me and my 1st glasses. Taken Friday morning (just woke up - eyes are not adjusted yet - ha ha ha), front porch of our house. Posted by Picasa

6 comments:

mencreto said...

You look... older :-p

Priyadi said...

older is an understatement :) saya juga udah mulai bermata 4 nih pak, sejak 2 bulan yang lalu.

koen said...

You look a bit ... spanish :).

Waktu saya kecil, saya baca bahwa makan bawang merah mentah bisa membuat kita tidak perlu kacamata. Jadi saya sama seorang adik rajin makan bawang merah mentah. Sampai sekarang memang kami tidak harus berkacamata, kecuali kadang terpaksa sebagai pelindung dari debu aja. Tapi adik bungsu saya yang nggak doyan bawang juga belum harus berkacamata. Argh, survey tidak menyimpulkan apa2; selain bahwa bawang bikin mata berkaca2.

dn_i said...

u look more older and bolder hehe.. don't get angry, I myself younger than you are now experiencing both long and short sighted. I been wearing glasses for long sighted since I was 16 yrs old. See... u are still lucky!

zakiakhmad said...

Duh Pak Budi, kok ikut-ikutan pakai kacamata seperti saya sih Pak. Gak enak lho Pak pakai kacamata. Misal kalau mau main basket harus buka kacamata dulu, eh jadinya gak bisa lihat ring dengan baik deh.

BTW,kacamatanya kacamata minus atau kacamata plus Pak Budi?

wanda said...

looks more smarter..huehheeh..dunno why, sometimes people with glasses looks more smarter than others. eventhough brain and eyes is different :D..I've been use it too for the last 4 years, for outside purpose only, since I don't want to be hit by a bus when I cross the street, it almost happens all the time before I use it.
So, it safe my life..:D but I tried not to wear it all the time..the more you wear it, the more weak your eyes will...hmm..maybe mommy's words to eat carrot did right..did she?